Сім'я, родина, рід, які слова святі, вони потрібні кожному в житті

14.03.2024

З метою підтримки творчих здібностей та ініціатив студентської молоді у галузі фотомистецтва проведено перший тур фотоконкурсу - виставки "Сім'я, родина, рід, які слова святі, вони потрібні кожному в житті". Складно було членам журі обрати переможців, адже у роботах були присутні і авторські думки, і ідейна виразність, і актуальність. Тож тема війни та патріотизму стала провідною. Перше місце віддано роботам: Михайла Шумейка "Я буду тебе захищати, Країно, Родину і Дім!", Єлизавети Клименко "Я знаю дід мій воював із твоїм дідом. Я знаю бачить він, яким ти став сусідом" та Дар'ї Озерної "Наступність поколінь".

Фотозвіт

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати